آخرین اخبار
کد مطلب: 125160
نماينده مجلس: فضا براي راي اعتماد وزراي پيشنهادي مطلوب است
تاریخ انتشار : 1396/05/24 08:36:06
نمایش : 1392
نماينده مردم شهرستان لردگان در مجلس شوراي اسلامي گفت: فضاي مجلس براي راي اعتماد به وزراي پيشنهادي رئيس جمهوري براي تشکيل کابينه دوازدهم مطلوب است.
 به گزارش خبرنگار سلام لردگان، محمد خالدي سردشتي روز دوشنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: رئيس جمهوري براي معرفي اعضاي کابينه ملاک و معيارهاي خود را دارد و اين معيار و ملاک ها به غير از توانايي هاي فردي، پايبندي به اصول انقلاب اسلامي و معتقد به ولايت فقيه، از نظر فردي نيز بايد از توانمندهاي بالايي از جمله تخصص و تعهد برخوردار باشد.

وي تصريح کرد: رئيس جمموري براي معرفي وزراي پيشنهاد همه اين ملاک ها را در نظر گرفته و با جمع بندي تيمي به اين نتيجه رسيده که وزراي پيشنهادي براي فعاليت از توانايي لازم برخوردارند.
خالدي گفت: فرايند کار براي معرفي اعضاي کابينه يک فرايند مطلوبي بوده است و با توجه به فضاي مجلس و ديدار چهره به چهره با نمايندگان، پيش بيني مي شود وزراي پيشنهادي رئيس جمهوري راي اعتماد از مجلس شوراي اسلامي دريافت کنند.
عضو کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه نمايندگان مطالبات مردم را به وزرا ارائه مي دهند، افزود: يکي از خواسته ها و مطالبات مردم چهارمحال و بختياري از وزراي پيشنهاد توسعه شهرستانهاي اين استان است.
خالدي گفت: طرح ملي راه آهن اصفهان به خوزستان از مسير چهارمحال و بختياري و آزاده راه ايذه به لردگان از مطالبات جدي مردم استان از وزير پيشنهادي راه و شهرسازي است.
وي ياداور شد: در ديدار با وزير پيشنهادي کشور نيز مساله توسعه استان و شرايط چهارمحال و بختياري براي توسعه تشکيلات سياسي و اينکه برخي از نقاط استان قابليت تبديل شدن به شهرستان را دارند بحث و گفت و گو شد.
نماينده لردگان در مجلس شوراي اسلامي گفت: در خصوص آب نيز بايد با وزير پيشنهادي نيرو نيز گفت و گوهاي لازم انجام شده تا بتوان دغدغه مردم را برطرف کرد.
وي يادآور شد: همدلي بين نمايندگان مجلس شوراي اسلامي وجود دارد و فراکسيون هاي اميد و اصولگرايان و مستقلين ولايي با هم همفکري دارند، ضمن آنکه در باره همه وزرا جلسه گذاشته اند و به نظر مي رسد فضاي همدلي باعث راي به نمايندگان شود و تنها يکي دو وزير در مرز راي اعتماد قرار دارند.
به گزارش ايرنا، معاون امور مجلس رييس جمهوري اين هفته فهرست 17 وزير پيشنهادي دولت دوازدهم را به مجلس شوراي اسلامي تقديم کرد.

 

انتهاي پيام /*
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس